Rezident má možnost zažádat o vystavení (jedné) parkovací karty.

To lze provést buď online pomocí formuláře níže, nebo osobně (s tím, že údaje dle uvážení pomocí formuláře můžete „předposlat“).

Vystavení parkovací karty je zploplatněno:

  • 200,- Kč – nová karta (nebo znovuvystavení za propadenou) – platnost rok, resp. např. od 01.05.2022 do 01.05.2023
  • 200,- Kč – prodloužení platnosti karty – ne dříve než 14 dní před koncem platnosti stávající karty – prodloužená karta bude platností o další rok navazovat na předchozí
  • 100,- Kč – změna karty (výměna SPZ, výměna vozidla) – změna údajů karty v průběhu její platnosti neprodlužuje její platnost

Platbu lze provést vždy až po přidělení variabilního symbolu, a to buď hotově/platební kartou na pokladně MěÚ (pouze Palackého n. 6), nebo bankovním převodem na účet města 19-125911/0100 s uvedením přiděleného var. symbolu.

Upozornění: pro každý úkon měnící platnost rezidentní parkovací karty (nová/prodloužení/změna) je přiřazen nový variabilní symbol (VS) – bez provedené platby na správný variabilní symbol nelze platbu spárovat a úkon nevejde v platnost! Např. pokud byl přiřazen VS pro vydání karty na období 13.08.2023 – 13.08.2024, nelze ani v dobré víře před koncem platnosti této karty provést úhradu na tento VS v domnění, že se tím karta prodlouží o další rok – neprodlouží, tato platba se automaticky přiřadí k tomuto VS jako přeplatek, ale na platnost karty to nemá vliv.

Při jakékoli z výše uvedených možností je nutno ověřit podklady k vystaveni karty (viz stránka Parkovací karta):

  • Osoba – rezident: zjištění/ověření trvalého pobytu ve vymezené oblasti
  • Vozidlo: oprávněnost rezidenta k užívání vozidla, které je předmětem žádosti

Při správném vyplnění a úspěšném odeslání žádosti se pod tímto polem zobrazí text: „Vaše žádost byla úspěšně odeslána ke zpracování. Na Vámi zadaný e-mail bylo odesláno potvrzení – zkontrolujte, prosím, i složku SPAM.“ Pokud se tento text po kliknutí na tlačítko Odeslat na 10s nezobrazí, hledejte u některého formulářového pole červený text s upozorněním na chybný, nebo chybějící údaj.

Pokud vám byl doručen e-mail, že žádost byla úspěšně odeslána, očekávejte v řádu hodin (ale max. 5ti pracovních dní) že vám bude zaslán e-mailem platební předpis na určenou částku. Pokud v této době nedorazí, došlo k chybě na webovém serveru a přestože byla žádost odeslána, tak nebyla doručena ke zpracování (je to jen technika) – volejte 546 419 435.